• Alle producten zijn toegevoegd aan uw winkelmandje.

Veel Gestelde Vragen

Wat is het verschil tussen de winkel en het magazijn?
We hebben in het centrum van Zwolle een winkel geopend onder de naam 'JOJO & Millows'. Dit is een samenwerking met Millows. In deze winkel hebben we een klein deel van ons assortiment staan. Vooral onze kleinere woonaccessoires en een aantal grotere meubelen.  

In ons magazijn hebben we alle meubelen op voorraad staan. Uiteraard is het mogelijk om de meubels te bekijken voor je besluit te kopen. Je kunt een afspraak maken om langs te komen. Stuur ons een mail via [email protected] of bel op 038 337 69 84 om een afspraak te maken. 

Hoe kan ik betalen?
Je betaalt bij ons via het vertrouwde iDeal, Creditcard, PayPal of achteraf via Klarna. Bij het ophalen van je bestelling in Zwolle, is het ook mogelijk om bij ons in het magazijn te betalen met pin of contant.

Wanneer wordt mijn bestelling verzonden en hoeveel zijn de bezorgkosten?
Je bestelling wordt zo snel mogelijk door ons verwerkt en bezorgt tussen twee tot vijf werkdagen. Alle bestellingen boven de € 250,- worden gratis geleverd. Voor bestellingen onder de € 250,- wordt € 6,95 of €39,95 aan verzendkosten gerekend. Uiteraard is het mogelijk om een aangepaste leverdatum door te geven.
Voor bestellingen op de Waddeneilanden gelden speciale bezorgkosten. Neem hiervoor contact op met [email protected] of bel ons via 038 337 69 84 voor het maken van een aangepaste offerte. 

Verzenden jullie ook buiten Nederland?
Wij bezorgen ook in België en Duitsland. Voor kleine pakketten rekenen we 12,95 verzendkosten. Voor grotere pakketten wordt 39,95 gerekend. Bestellingen boven de 1000,- worden gratis bezorgd in België en Duitsland.   

Hoe kan ik een product retour sturen of ruilen?
Het kan gebeuren dat je niet tevreden bent met je aankoop en dat je graag je geld terug wilt, of dat je het wil ruilen voor een ander product. Dit is binnen 14 dagen na levering nog mogelijk. De voorwaarde is wel dat het product onbeschadigd dient te zijn. De retourkosten zijn voor rekening van de klant. 

Wanneer je besluit een product te retourneren, kun je een mailjtje sturen naar [email protected] met daarin je retouraanvraag of vul ons contactformulier in. Zodra we je mail hebben ontvangen, sturen we je een retourformulier zodat je je bestelling retour kunt sturen. 

Ik heb mijn bestelling geretourneerd. Wanneer krijg ik mijn geld terug?
Zodra we je retourzending hebben ontvangen en het product onbeschadigd is, storten we het bedrag binnen vier werkdagen op je rekening.